lopp 2012

Ja jag står på samma på vågen fortfarande.
Frustrerande men jag har samtidigt
varit ganska så frikostig på lördagsmiddagarna nu under två veckor.
Först och främst var det ju nyårsafton där jag åt tre rätters samt drack alkohol,
därefter var vi bjudna på middag hos familjen Ivarsson
och där vankades det också tre rätter
inklusive alkoholhaltiga drycker.

Och jag känner att jag varit så duktig under hösten
att jag kunde unna mig det samtidigt som jag vill vara benhård.
Lite kluven men så länge jag håller i på veckorna
och så fort jag blir frisk så börjar jag köra hårdare med träningen
och då ska nog lite resultat komma.
Tror ni inte?

Kan till och med erkännas att i dag, ja det är tisdag,
har jag ätit mörk choklad med sea salt och pecan.
Var så ledsen att jag kände att under min tid vid datorn
kunde jag ta mig en bit och njuta.
Och det har jag gjort vill jag lova!!

Min tanke här är att jag ska skriva ner och dela med mig av min resa nedåt samt andra tankar kring vikt, kropp och träning som dyker upp. Till exempel min träningplan framöver, jag ska ju börja med löpträningen så snart jag stärkt knäna lite mer och den här gången ska jag ta det LUGNT!!! Lugnare än lugnt för att verkligen göra mitt yttersta för att klara av löpning hela sommaren.

Sedan har jag ju min lopp jag ska klara av detta året.
Tjejruset 23/5.
Blodomloppet 28/5.
Cykelvasan 11/8.
Vasastafetten 18/8.
Lidingö Tjejlopp 30/9.

Så som Ni ser har jag lite att träna inför.
Och jag är så laddad för 2012 kommer att bli ett grymt år träningsmässigt sett
och jag är såååå pepp!!

Vad har Ni för mål under året som precis mjukstartat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0