kan andas ut...

Wiehooo!!
Jag hade inte gått upp i vikt i dag för att jag käkade choklad i går, piuhhh...
Kunde knappt sova i natt för jag var så orolig.

Löjligt kan tyckas men jag fick tokångest,
kände att det är så jag gick upp i vikt tidigare
och vill inte göra om det misstaget.
Man ska ju lära av sina misstag och inte göra om den återigen...

Har ett par byxor nerpackade från Guess någonstans
och jag skulle vilja hitta dem känner jag...
Tror det kan vara värt att prova dem nu...hoppas bara att jag inte skänkt bort mina 2500 kronors byxor men det finns en risk att jag i ett hopplöst ögonblick kände mig övermannad av mina kilon och aldrig trodde att jag skulle komma tillbaka till den forna formen.
Hmmm...tror att sambon ska få hänge med ner i källaren i eftermiddag
på lite botanisering- nu ska jag åka och köpa kokbok och målarfärg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0