kommit till beslut.

Ja, status är densamma som tidigare.
Mår man som man förtjänar
eller är det bara helt enkelt en djup svacka just nu?

Har efter lite planerade, snubblande
och mailande kommit fram till ett beslut.
Ett sådant som kräver en hel del av mig som person
då jag måste plocka fram den organiserade Ulrika
som finns någonstans djupt där inombords.
Jag vet ju att jag kan och det är egentligen inga problem
men när allt finns så tillgängligt i dag
så blir man lätt lite lat och bekväm av sig.
Och så även jag.
Jag tar det alternativet som är enkelt(men fel)
och som ger mig blodsockersvängningar a la virvelvinden.
Inte skoj överhuvudtaget,
för vem vill åka berg och dalbana resten av sitt liv utan möjlighet att stanna?
För det är precis det jag utsätter min kropp för
när jag inte sköter kosten och stoppar i mig fel/onyttiga livsmedel.

Vi har alla val här i livet som måste tas och såklart även jag.
Tufft är det men jag har pratat med en gammal vän
som har utfört stordåd och är snyggare än någonsin,
mår som en prinsessa och är lycklig.
Så vill jag också har det och nu är målet inställt.
Kommer att bli en resa som alldeles säkert
kommer att innehålla för många tårar för min smak
men det bjuder jag på så länge jag kommer dit jag ska- i mål!!!

Kommer att bjussa på mer info desto mer info jag själv har och kommer över.
Det jag vet är att denna bloggen
kommer att bli min "dagbok" över hur jag sköter mig
och jag måste ventilera sanningen, ingen försköning what so ever.
Jag vet att det bara är genom att vara ärlig mot mig själv
som jag kommer att nå mina mål och nu jägarns är det full fart framåt!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0