inskriven.

Jag har skrivit in mig i Viktklubb.
Känns konstigt
men vill man lära sig att äta ordentlig mat regelbundet
var dag så måste jag ha någon form av sporre.
Kommer bli en utmaning att lära sig att planera så pass mycket
och jag startar i morgon.
Ska ju redovisa varje kväll hur min dag har sett ut
så då måste man hålla sig i skinnet...
inget fusk tolereras!!!

Kommer försöka hålla största delen av kolhydratintaget
ske tidigt på dagen för att klara av att sova på nätterna(sväller så lätt av carbs)
så därmed kommer jag att börja min onsdag med en promenad och grötfrukost.

Nu ska jag dock avnjuta min sista dessert/godbit på ett bra tag....
chokladfondant,
den avslutande rätten på Alla <3 dag middagen
jag tillagat för min käresta!
Gott ska det bli
men samtidigt spännande att se vad framtiden har att bjuda på...

1602 kcal/dag hädanefter!
Nemas problemas!

Någon mer som har erfarenhet av Viktklubb?

Puss på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0