ajajaj...

Nedrans skitstart på den här nya veckan.
Promenerade med hundarna och solen sken.
Allt var frid och fröjd, sååå gött!!

Men när jag lämnat hundarna och skulle handla ingredienserna
till kvällens middag hann jag inte mer än ut på gatan
så försvann benen under mig.
Slog i ryggen så in i bängen och landade med höger handled under mig...
vilket resulterade i att jag just nu skriver med en hand...vänster.
Tar en aningens längre tid än i vanliga fall
men jag låter min bitterhet över att inte kunna jobba driva fram texten.

Jag är inte ledsen för att jag har så ont...
jag är enbart förbannad och surmulen över min sabla otur
som verkar finnas i mitt närområde mest hela tiden.

Så nu vet ni updaten,
jag är lite handikappad i dag och önskar att det nu går lite min väg...
Tänker ägna min dag åt viktklubb/isodietsplanering
samt bokläsning om personlig utveckling.

Hoppas veckan startat desto bättre för Er!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0