+1=(

Nu har det varit en tuff vecka både psykiskt och fysiskt.
Vågen visar plus men inte så farligt men ändock.
För att inte låta den skena i väg så tar jag tag i det i dag, pronto!

Dricker just nu upp ett glas vatten(så kass på att dricka vatten under dagarna)
och härnäst blir det en morgonpromenad innan frukosten intas.
Då jag arbetar sent så måste jag skjuta på mina måltider at
så att jag inte dör innan jag får middagen
som serveras runt halv tio i kväll.

Efter promenaden så ska jag planera lite mer
hur jag ska lägga upp veckan innan jag gör mig redo för dagens arbete.
Jag har ju trots allt nu 6kg att bli av med
och det ska jag klara men min fundering är med vilken metod?
Och hur lång tid ska jag låta det ta?
Det är ju trots allt inte så mycket och när jag väl får i gång träningen
och äter vettigt så kommer det att komma resultat också...

Iso?
Viktväktarna?
Viktklubb?
Står mest och väger mellan ettan och trean...
Måste ju trots allt vara något som funkar för både mig och tobbe...

Tänk, tänk, tänk....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0