tappade det...

Jag är hemma och är sjuker, lånar sambons dator nu på kvällningen då jag börjar bli skapligt trött på tv-apparaten. Har kollat igenom  skivor av Sex & the City så nu har jag avklarat hela säsong ett och två.
Älskar dem och det startar alltid en miljon tankar i mitt huvud när jag ser dem och känner igen mig i många situationer. Vem har inte strulat runt, haft kärleksbekymmer, skrattat med vänner, gråtit över en kille, festat som att det inte fanns någon morgondag....osv...

Men det var ju inte det jag skulle skriva om.
Helt ärligt har jag glömt vad det skulle handla om.

Så jag avslutar nu.
Kan bara konstatera att jag kämpar på med min viktminskning
och ska göra allt jag kan för att nå mitt mål.
Tio veckor är avklarade och jag har fem kg kvar...

Ingenting är omöjligt!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0