five left...

Jag kämpar på för fullt med vikteriet.
Har väl hänt lite men jag ser inte resultatet så jag känner just nu att jag famlar lite i blindo.
Men försöker samtidigt att ta åt mig vad mina vänner säger även omd et är ruskigt svårt.

På torsdag är det dags för mätning och vägning återigen
och jag har ju drygt fem kilo kvar så det gäller att jag har fokus nu.
Jag ska klara det och inte ge upp för tidigt.
Fem kg på fem veckor?

Har lite recept som jag provat och tänkte dela med mig av men det ligger i gamla datorn så jag måste få tillbaka den först. Och det är precis det jag ska göra i kväll...jag ska baka...spännande och det är faktiskt lussekatter som står på agendan men jag har hittat ett nyttigare recept som ska provas.
Har innerst inne lovat mig själv att få smaka lite lussekatt i jul då det är största favoriten all time...hoppas nu bara att det kommer smaka bra.

Återkommer med resultat i kväll!!

Ha det gott!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0